zaterdag 14 augustus 2010

1 kant klaar




Met polijsten ben ik klaar met 1 kant. Het is nog niet 100% naar mijn zin en ook de raamlijsten moeten nog. Maar voor een eerste behandeling vind ik het ok, de herfst komt eraan, hij is voorlopig nog niet klaar en volgend jaar moet ik hem toch voor de 2e keer doen. Voor 90% is hij goed zo.
Verder een eerste deel vloer gedaan. Ook hier komen nog wel wat troubles bij. Ik wil voor het chassis terugkomt de vloer er zoveel mogelijk in hebben zitten zodat het geheel er in 1 keer op kan. Of dat kan?? Geen idee, we zullen wel zien. Nadat het eerste deel erin zat kwam er een goede bui. Helaas kwam er vocht op....Maar gelijk de lekkages kunnen verhelpen, dus dat is mooi. Kostte me wel 4 x naar de bouwmarkt, 1e keer schroeven gekocht, vervolgens thuis komen zonder schroeven. 2e keer popnagels halen maar de tang bleek te klein te zijn. Dan maar boutjes maar had er 1 gekocht ipv 3.......Oftewel 3 uur werk voor 3 boutjes. In dit tempo is hij 2070 klaar, helaas maak ik dat dan niet meer mee.

Geen opmerkingen: