dinsdag 20 april 2010

Soms zit het mee, soms.......





Vandaag de wielen verwijderd van de Airstream en naar de bandenboer...die kon mij helaas niet verder helpen. Het is nogal een buitensporige maat. Daarna naar Hans Trouw, deze zou voor mij op zoek gaan. Even afwachten dus.
Verder op marktplaats een nieuwe accu gevonden, perfecte maat en super accu. Nu dus electrisch alles voor de bakker.
Dan het mindere nieuws: nadat ik de banden verwijderd heb viel mijn oog op een gedeelte chassisbalk, het leek of er wat opgesmeerd was....
Helaas bleek dit ook zo te zijn, balk was dus rot. Ook aan de andere zijde rottigheid.
Dat wordt dus lassen. Helaas kan ik zelf alleen bakken dus dat moet uitbesteed worden. De bellypan moet er dus onderuit om het complete chassis te checken en repareren..... Ach het is een hobby zullen we maar zeggen.
Verder de trekhaakinsteekapparaat weer netjes gemaakt.
En de contourverlichting voorop vervangen, nog niet aangesloten omdat dit bij de rdw keuring niet mag branden. De keuring is helaas wel weer wat verder weg sinds vandaag.

Geen opmerkingen: