zaterdag 24 december 2011

begonnen met opbouw

Het eerste nieuwe houtwerk zit in de SMV. Na dagen rottigheid verwijderen eindelijk wat nieuws. Het raamwerk voor het achterraam wordt definitief afgemaakt zodra het raam eruit gaat voor het vervangen van de raamrubbers. Ook moet de SMV onder de carport vandaan om de daklatten gelijk van bovenaf weer vast te zetten met nagels zodat dat niet in 2 keer hoeft. Eerst even oud en nieuw voorbij laten gaan, hierna gaat de caravan onder zeil. Ook is het nieuwe doek voor de Otten klaar voor inbouw. Genoeg te doen, nu nog tijd en zin. Gelukkig is het meeste sloopwerk gedaan en knapt het vanf nu alleen maar op. Oud:
Nieuw:

zondag 13 november 2011

hulptroepen

Vandaag hulp gehad van Kai en Tom. Al het vochtige piepschuim verwijderd en ook de voorbeugels los gemaakt. Verder nog wat rot hout verwijderd, inmiddels 5 vuilniszakken vol. Ook goed nieuws, nieuwe raamrubbers zijn gevonden. Inmiddels ook een brander voor de originele kachel gevonden, met dank aan Rob van de ambulance Smv10.

donderdag 10 november 2011

als je begint.....

Als je begint te slopen blijf je slopen. Iedere keer denk je, dat kan ik laten zitten, tot dat je ook daar rottigheid tegen komt. Ook de meest interessante insecten die je tegen komt. Volgens mijn zou menig bioloog de dag van zijn leven hebben. Maar goed, we zijn ongeveer halverwege het "demonteren" Wordt vervolgd...

dinsdag 8 november 2011

Er is nu ook een facebookpagina voor alle Oldtimer caravan en camper bezitters. Maakt niet uit welk merk. Leuke plek om info uit te wisselen. http://www.facebook.com/groups/136668099752673/

maandag 7 november 2011

beginnetje

Klein beginnetje gemaakt met de SMV. Alle schroeven zijn verroest dus dat gaat nog leuk worden. Ook het chassis van de Otten in de verf gezet.

zaterdag 29 oktober 2011

SMV erbij!

Kon het niet laten. Een SMV gekocht in slechte staat maar we gaan er weer wat leuks van maken.

zaterdag 15 oktober 2011

dissel weer netjes


Dissel in de lak gezet. Het gasfleshoudertje is er slecht aan toe dus die gaan we eerst netjes maken voor dat deze terug geplaatst wordt.