donderdag 29 september 2011

weekendje weg



Weekendje weg, samen met de SMV club en op zondag naar de usa truckmeeting.
Hierna caravan winterklaar gemaakt en naar de stalling gebracht. Voor de liefhebbers, hij is te koop.

vrijdag 26 augustus 2011

gestolen




In de UK.
Stolen: 20' Caravelle airstream
I had my 1980 20' Caravelle airstream ( single axle ) stolen at the weekend (20-8-11)

It was made for the Japanese Market so is only 7ft Wide and has a small back window! Very Important as the other 1980’s trailers would be 8ft wide.
Green seating with Flamingo's ,It's had the UK conversion to axle, hitch and towing lights.

It's pretty rare, needs work doing to it as it'd been off the road for 3 years, thieves ripped out wiring etc so i would guess it needs a restoration job !

If anyone hears anything please contact me, or the police of course.
Fingers crossed.....

Mocht u iets weten over deze airstream of spullen aangeboden zien of krijgen laat het dan even weten.

maandag 25 juli 2011

Hobby



Heb hier nog een hobby caravan staan voor de liefhebber. Leuke preklassieker in goede staat uit 1986.

stickers plakken en youtube

Vandaag wat retro stickers geplakt op de Airstream. Ook gisteren nog een youtube filmpje gemaakt van de Airstream.
Dit is de link van youtube: http://youtu.be/RHVvyzh97Dc

dinsdag 12 juli 2011

sloper.




De intercamp is verkocht als speelhuisje voor kinderen en daarna een Kip Goldstream opgepikt in de caravanstalling. Deze was zo slecht dat hij gesloopt moest worden. Helaas niet veel af kunnen halen wat ik kan gebruiken.

donderdag 7 juli 2011

intercamp


Gisteren een opknap intercamp aangeschaft, stond in de caravanstalling en zou anders naar de sloop gaan. Vandaag even gewassen. Hij is te koop voor weinig.

zondag 19 juni 2011

Airstream meeting






De eerste echte test voor de Airstream en bijna alles zonder problemen, een klein probleem met de accu maar niets ernstigs. Foto's!!!!!!!!!!!