zondag 13 maart 2011

overal bezig




Bezig met de rondzit, kussens moeten vermaakt worden, en keuken moet nog aangesloten worden en in toiletruimte staat ook het een en ander. Maar er moet weer wat gekocht worden om verder te kunnen maar we gaan de goede kant op.

donderdag 10 maart 2011

rondzit


Begonnen met de rondzit. Ik wil hiervoor de bestaande kussens gebruiken die dienst hebben gedaan als enkele bedden aan de achterkant. Zit wel wat breed maar liggen super om tv te kijken en eventueel te dienen als 2 bedden. Als rugkussens komen er losse kussens, beetje loungeidee. Aan de voorkant komt er ook nog een rugkussen, het is nog niet af maar even beetje proefzit gemaakt.

zaterdag 5 maart 2011

keuken deel 2



Vorige week het een en ander ingeslagen om verder te kunnen.
Deze week proef gedraaid met het watersysteem, op 5 plekken nog lekkages maar moeten nu als het goed is verholpen zijn, dus binnenkort weer opvullen en testen.
Ook zit de keuken voor een groot gedeelte in elkaar. Uiteraard is niks recht en past ook niks, plintjes koofies, boutensysteempje, tape tyraps, en een goede kennis van de christendomtaal kom je een heel eind.
Het moet nog aangesloten worden, maar gasstel en wasbak zitten op hun plek. Rand moet nog afgewerkt worden.

woensdag 16 februari 2011

weer verder


Eindelijk weer verder met de Airstream. Er zijn diverse kleine dingen gedaan maar nu verder met de keuken. Past uiteraard weer niet zoals gepland en ook de originele oven wordt niks, dus gaan we maar helemaal voor nieuw.
Zijkant van de keuken weer het oude gebruikt en aan de nieuwe kasten gekoppeld.

maandag 17 januari 2011

Het gaat weer op een caravan lijken


Aan de binnenzijde een kast gemaakt om de wielkasten, hier komen nog opstaande randen op zodat het geen nutteloze kist is. Langzaam maar zeker vallen de puzzelstukken weer in elkaar, nog wel wat te gaan.
De keuken en badkamer worden een heel ander verhaal, deze moeten nieuw gemaakt worden omdat de oude zooi niet te redden was.
De koelkast staat proef te draaien voordat deze er weer in gaat, tijdens het verwijderen kwam er vocht uitlopen. Het leek water maar je weet het nooit.
Dan de stroom nog en het watergebeuren. Ook hier is het een en ander uit elkaar gegaan en gesneuveld, helaas allemaal vreemde maten.
Wordt vervolgd...

zondag 9 januari 2011

binnen verder



Het leuke werk is begonnen, namelijk zichtwerk. Vuurwerk is nog leuker maar dat duurt nog ff.
Her en der wat ingebouwd, maar tijdens het demonteren is er wel wat gesneuveld dus op zoek naar vervanging en dat valt soms niet mee, leve de USA!

donderdag 6 januari 2011

zeil op zn plek



Vandaag is het vinyl gelegd en daar knapt het wel super van op. Bu kan er verder gegaan worden met inbouwen.